Lördag!

Torsdagen blev lyckad! Åt god paj, efterrätt å drack vin.
haha, usch det var inte gott! Spelade spel, snackade och skrattade!
Han är gangster, haha. Vår sång var lätt bäst. En slags "skattjakt"
till K hon ba: De är som på barnkalas! haha, galen tjej! nejmen den
ledde till hennes presenter, eftersom tanten har fyllt år!
Fredagkväll blev en hemmamyskväll, riktigt skönt de med för jag är helt
slut efter veckan! Känner mig inte frisk heller, snoret rinner mer & mer.
Halsen har börjat värkat. Ajajj! Min systerson springer omkring här inne
tänk om jag var så pigg! Sötis. Bäst att kurera sig ordentligt!







 


Kommentarer
Postat av: J.

skoj var det!

2009-10-31 @ 13:35:51
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0