trötter, glader, toker, butter, prosit, kloker & blyger

Mamma och jag var ner till v-ås igår. Fikade, kollade runt i affärer.
Köpte mig ett par svarta stövlar, en ljusbrun/beige kofta och en väska.
Av presentkortet som jag hade lite pengar kvar på blev det underkläder.
Efteråt åkte vi vidare till hälla, skulle kolla på en kjol åt syrran.
Gick in på ikea, där jag inskaffade mig ramar och två st stora hjärtan.
Innan hemfärd besökte vi donken! Alltid lika gott. En mycket mysig dag!
Skulle ha träffat lille J men vi fick främmande, de är snart lov
då blire bus hörru! :D hihi. Idag har jag tillbringat min tid framför datorn.
Dels gjort klart en uppgift, och sen setat och glott på Svenska Hollywood fruar.
Känner att jag behöver ta mig en tupplur! Får ta & läsa ut läsboken imorgon.
Orkar faktiskt inte nu ikväll.

Jag diggar dom 7

Kommentarer
Postat av: ida

va kul :) jag ska försöka börja jobba lite med hästen igen, shoppa, festa och se får vi se vad jag dycker upp :)

2009-10-18 @ 21:39:59
URL: http://iidak.blogg.se/
Postat av: Denise holmsten

åh ! V-ås ! dit måste jag åka snart känner jag, har massa släkt och vänner där !

söt katt på kortet föresten :)

2009-10-18 @ 22:20:15
URL: http://dessieh.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej

Titta bara in.

Besök gärna min blogg och lämna gärna ett spår efter dig .=)

Ha en bra kväll.

2009-10-18 @ 22:33:18
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej

Titta bara in.

Besök gärna min blogg och lämna gärna ett spår efter dig .=)

Ha en bra kväll.

2009-10-18 @ 22:33:23
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: Anonym

det var tråkigt att vi inte kunde ses, men lovet har vi ju alltid :D nu har jag börjat längta som en gnu, haha :)

du får visa skorna imorn :)

2009-10-19 @ 00:04:17
Postat av: Anonym

Haha, ja Anna Anka är väl fantastisk? ^^

2009-10-19 @ 18:35:14
Postat av: Linda

haha jodu ^^

2009-10-19 @ 19:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0