20/4 - Tuta inte på hästen

Dumma internet som inte ville fungera. Jag har haft ett litet uppehåll,
rätt skönt för då kan man komma tillbaka och skriva om på nytt.

Ellinor och jag var åter till körskolan idag, vi satt själva inne i data rummet.
Drabbades av skratt & fnatt anfall. Mina kinder hade blivit smått generade ifall
de satt andra med också. Jag klara första delen. Nice!

Om ni är med mig på stan och det kommer en polisbil åkandes mitt på vägen,
bli inte rädda om jag skulle börja vinka. De hör till mina idéer!

Jag måste sova imorgon väntar ett prov på oss. Är inte taggad men det behövs göras!






Kommentarer
Postat av: Kajsa

sv: Ja sommmaren med Göran en ju en riktigt bra film faktiskt! :) Tack för tipsen! :)

2010-04-21 @ 17:00:43
URL: http://kajsalindstrom.blogg.se/
Postat av: Kajsa

sv: Tack så mycket! Jag trivs i rött :)

2010-04-21 @ 22:28:52
URL: http://kajsalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0