5/4-10

Påsken är slut för detta år och välkommen tillbaks nästa år!
Lördag eftermiddagen var supermys med trevligt sällskap, god påskmat
och godis i mängder. Söndagen var brorsan hit med sin tjej och åt mat.
Sedan for vi hem till Göran & Carina, väldigt roligt att träffa dem igen!

Fick gott fika och sen visade dem oss foton & en film från när de
var i thailand, jag blev skapligt sugen att åka utomlands efter ha sett
hur det såg ut där. Pappa, vad säger du? Födelsedags firandet utomlands?

Idag har jag varit lat och setat framför tvn och kollat på filmer.
Ibland måste man vara latis.

Kommentarer
Postat av: J.

det vet jag :) <3

jag och Burris pratade ju om onsdag, är nog enda dagen jag kan tyvärr... :)

2010-04-06 @ 00:32:45
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0