Choklad Brownies

Vi tog och bakade en plåt med brownies, gudars vad gott det var.
Snackade,skrattade å bara hade det trevligt! Tackar för en mysig eftermiddag/kväll
Jepps & Kajs!

Torsdag imorgon, då bär det av till Uppsala för att hälsa på köksfolket.
Fia brukar säga: Sätt dig på en stol och ta det lugnt men icke, istället hjälper
jag till med något. Jag har pysslat med en mängd olika grejor där hundra tals
gånger men varje gång är alltid lika nervös.

Rädslan tar över, rädd för att göra fel. Jag kan fråga hur var det man
gjorde nu igen? Egentligen vet jag precis vad som ska göras, men det är
osäkerheten som bestämmer över mig. Hur arbetar man bort den på bästa sätt?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0