Onsdags kvällar

Helgen närmar sig med stormsteg. Ett passande ord, för utanför mitt fönster ser
det ut som om det skulle kunna bli en storm, med massa regn.
Vore rätt skönt, jag har faktiskt saknat regnet efter all förbaskade snö.

Jag längtar efter sommaren så det gör ont i mig! Vill hinna med så mycket
men samtidigt ha några dagar då man bara springer runt i shorts, linne och barfota
i det gröna mjuka gräset och solen som lyser dagarna långa och färg den ger
så vi kan bli lite bruna.

Valborgsmässoafton är på fredag, kommer det regna? skiner solen?
Förra årets valborg var hur härlig och mysig som helst.
Jag å mina flickor slog upp tält, drack & åt gott.
Snackade & skrattade och somnade sent. That's was lovely!
Jag saknarn!!








Kommentarer
Postat av: J.

åh, valborg... var hur mysigt som helst! :D <3

är grymt synd att Burris inte är hemma... :(

2010-04-29 @ 19:42:21
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0