Tisdag - 27/4

Endast en lektion idag, sånna dagar tycker jag om!
Tog med mig Linnéa och mamma till stan och vi gick runt & kikade,
mamma på sitt håll & vi på vårat.

Köpte present till syster yster, sedan ska hon få så att jag ska baka lite åså
hoppas hon inte läser detta inlägg nu bara!

Hittade även min favorit serie sen liten tid, rederiet! var bara tvungen att köpat.
Syrrans sambo håkan blev också glad, för då kunde han också kolla.
Mycket bra att ha en till i familjen som diggar den serien. haha

Ha aldrig med Linnéa i en bil, speciellt när hon fipplar med sitt örhänge, slutade
med att hon tappat mellan sätet och det blev bara kaos! hahah jösses.

Imorgon väntar engelska nationella på oss. Ysch!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0