Jullov!

Fyfan vad underbart skönt säger jag med ett stort leende på mina läppar !
Har längtat rysligt mycket! 3 veckor, låt den tiden gå sakta!

Var till kyrkan, där blev det sång och tal av rektor.
Efteråt bar det av ut och sa hejdå till lärare & klassen.
Kommer sakna er mina fina classmates !

Jag mötte upp, kajsa, gabriella & jeppa så gick vi
till café dreambook och satte oss där och fikade.
Satt väl ungefär 2 timmar, bara pratade & skrattade.

Efter ett tag så dök även klara upp, fick julklappar
av henne och g, pepparkaksformar & ett armband.

Jätte söta saker! Vi hade hur mysigt och roligt som helst!

När vi var klara så gick vi på stan, köpte klart mina
julklappar! 

Imorgon ska det hämtas hem en julgran, pynta den
koka knäck, städa klart ett par rum, och spela bingolotto!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0