Ska jag gå eller stanna hemma ?

Förra året satt jag och bläddrade i expressen och fann en bild på gruppen Kiss.
Som många redan vet eller kanske inte vet, allafall så var dom mina största idoler
i lekis. Kiss var coola & häftiga! Han som är sminkad som en katt, sötaste av dom!
Åren gick och jag tänkte inte mer på det. Tillbaks till bilden, jag blev så glad att 
jag bara ville skrika! på ett gladare vis. Jag tog tidningen i handen & flög nästan
nerför trappan, slog igång datorn & letade efter biljetter! Huvudet snurrade flera
gånger om, hur ska det sluta? fick jag till svar ifrån min enda hjärncell, ja den som
fungerar bäst av dom alla! haha, iaf så gick jag vidare upp till köket och pratade
med pappa, jag fick väl inte världens bästa svar, men jag kunde läsa hans tanke
det löd ungefär såhär : Åk du! I efterhand nu när jag sitter här så vill jag komma
iväg fortare! Är det här en dröm ? Om det är en dröm, må den slå in! 





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0