Söndag , sol & bad

Fredag: Linnéa kom hit så käka vi tacos! jag älskar den maträtten.
Undra hur många gånger jag har ätit det i år? haha helt ointressant.
Pappa skjutsa oss till v-ås, där mötte vi upp Linn.

Powermeet kvällen var soft. Många tjusiga bilar, synd bara att det
var nån enstaka som spelade musik annars var det bra!

Träffade på härligt folk åså, innan hemgång så köpte vi strips på donken.

Lördag: Upp tidigt för linn skulle iväg, så linnéa och jag gick hem
till henne, efter ett tag drog vi hem hit för L skulle ha med sig moppen.

Mamma fick för sig att vi skulle åka och bada, tog med oss Hampus
och Marie också. Mysig eftermiddag vare iallfall!

Söndag: Tog mig en rejäl sovmorgon, åkte och hämta hampe
för att åka iväg och bada. Träffade på marie & håkans polare,
pratade med honom åså, mycket trevligt!
Var där i ett par timmar, hem med hampe så gick vi och köpte glass!

Ikväll blire grillat. Mums! ser fram emot det.


Kommentarer
Postat av: inis

Det är inte så svårt att fota när man har systemkamera, då kan bilden typ inte bli dålig (a)

Saknar dig med! <3

2010-07-11 @ 21:53:34
URL: http://inamatilda.blogg.se/
Postat av: inis

Nej, simons pappa har och vi lånade den på power meet :) Jag ska till rättvik imorgon med hanna och sanne några dagar :) <3

2010-07-11 @ 22:33:56
URL: http://inamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0