Jobb & Hö lass?

En tidig morgon och humöret på topp! Gjorde ett par mackor å städade.
Chefen hade bestämt sig för att skicka iväg mig till en annan restaurang i närheten.
Alla protesterade mot honom, jag skulle givietvis vara kvar hos dem.
Haha jag tordes ändå inte åka iväg. Underliga saker kan hända på onsdagar

Kökschefen och jag åkte på en biltur dit, en jäkel på att köra fort men sjunga
det kan han, hans musik rockar! haha. När vi kom tillbaks kastade han bönor
och hade is i nacken på me, snacka om att jag gav igen! hahah så gåre när man
ger sig på en andersson.

En underbar & rolig dag i tuppsala!

Midsommar på fredag. Jag minns såväl när jag var mindre, då tyckte
jag om att bära klänning, ha blomkrans på huvudet, plocka 7 sorters blommor
och allt annat som hör midsommar till.

Men med åren har jag tröttnat ur. Midsommar är en mysig högtid, jag önskar
bara att man inte firade den, haha jag låter så negativ om den stackars fina dagen.
Familjen firar medans jag tänker sova bort och vakna upp
på lördagen.. Nejdå. De blir säkerligen bra!

Ja, grannen har fått för sig att vi ska köra hö på fredag.
Tossiga är bara förnamnet på oss alla här ute i färnbo.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0