Måndag 21/6-10

Marie & Hampus skulle in till Sala en sväng, då haka jag på.
Dagen började bra, en fika på johanssons, haha usch
jag lär sluta fika känner jag, mina tänder & mage börjar strejka.
Men iallafall, så skulle vi till bolaget, där tappa syster en burk på golvet
de var bara å rusa till bilen, hon var rädd att den skulle sprängas,
haha ååh vilket kaos!

Inne på willys skulle jag köpa glass, jag skulle ta en sådär pinne,
ni vet en sån man lägger på rullbandet så nästa kund kan packa upp sina varor,
ja den for ur min hand och hamna bakom rullbandet,
det kanske inte låter kul men de var roligt. hahah

Tror att detta var sista gången som jag & min syster
handlade tillsammans, det blir ju bara en massa kaos och tokigheter!

Hemma hos henne käka vi jordgubbar, mums! de är sommaaaar.

Har kollat på ett gammalt bevvan avsnitt, serien är gudomligt bra! linda gillar.

Hunnit att somna ute på en madrass under en filt, det var skönt.
Fast fick ett myggbett på kuppen också, inte lika soft!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0