Sista kvällen i Juni

Imorgon är vi redan inne i Juli månad och det innebär att det är 16 dagar
kvar till min dag. Trevlans!

Började småstäda rummet idag och hittade på gamla skivor.
oj oj vilka låtar. Gamla minnen vettu!

I eftermiddags ringde Linnéa och tala om att hon hade kommit hem.
Jag blev glad över att hon överlevde Malta.
Nu sitter jag hemma hos henne och härjar runt.

Mycket mysigt här ute på myslandet!

Vi har ätit jordgubbar & glass, mumsigt! skrattat å pratat.

Nu väntar snart sängen för imorgon är det en ny dag!



andersson.





Kommentarer
Postat av: Linnéa

Linda om jag bor på Landet så bor du i skogen! :D haaha

2010-07-02 @ 20:18:34
Postat av: Linda

hahaha du är så rolig Linnéa :D kan nästan hålla med dig, och jag har bara nästan finare utsikt? ;))

2010-07-02 @ 20:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0