Tisdag, sol & tandvärk.

Imorse ringde klockan tidigt, skulle nämligen iväg till tandhygienisten.
Fick bra beröm för tänderna. Jag fick 2 saker att tänka på.

1. Borsta ordentligt och inte för snabbt.
2. Sluta med kakor, godis, läsk osv.

Åtminstonde trappa ner för mina tänder tyckte inte alls om sötsaker
sa hon, men jag då? haha jag som älskar godsaker. Hur ska jag klara mig?

Jag svarade: Läsk klarar jag mig utan, men resten? NEJ!

Vet ni vad de första jag gjorde när jag kom hem?
Smällde i mig den näst sista tårtbiten..
hhaha

Mamma och jag tog en sväng på stan innan hemgång,
mötte upp mormor & morfar.
Mötte andra bekanta, det är alltid lika trevligt!

Soln skiner och jag ska ut på promenad. 
(solen heter de, men jag gillar att säga soln, de låter så mysigt) haha

Imorgon och på torsdag blire jobb, nice!
Uppsala and the kitchen, here I come.





Kommentarer
Postat av: J.

haha, om du ska sluta äta sånt kan du nog inte umgås mer med mig och K ;)

2010-06-24 @ 00:22:58
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0