15/3 - Fickan gästbloggar!

tja tja  fickan här:D:D linda ville att jag skulle skriva nå i hennes blogg men vet inte vad jag ska skriva... men iaf just nu sitter vi o väntar på att vi får komma in i köket. jag och linda ska nog jobba tsm-.- HM linda vill att jag ska skriva nå kul så hon kan skratta men som sagt hon är en mupp!!! Men alla vet att linda älskar mig så jag får inte byta skola som jag vill men som sagt då tar hon en gt (grin tur) om jag gör de(A)
nej hej då nu vetjag inte vad jag ska skriva mer till muppen:D hejsvejs!///////julia fick hon som är så bäst(A)


Kommentarer
Postat av: fridaalindberg

HAHAHHAHHAHAHA

2010-03-15 @ 18:07:53
URL: http://fridaaliindberg
Postat av: Sanne

Fickan; "TA EN GT!" hahahah fest-klassiker från ransta :D

2010-03-17 @ 13:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0