<3

Smärtan inom mig kommer att läka och lindras skonsamt.
Det lär ta ett tag, sorgen blir svår att bli av med. Får jag göra
saker som jag tycker om så kanske det blir lite lättare?
Bara få tänka på något annat.
Saknaden förblir enorm!

Det är svårt att tänka sig en uppväxt utan sin
farfar. Han var en häftig man, trots att han kunde vara elak ibland.
Elak är egentligen fel ord, han ville bara väl.
Jag minns alla minnen. Dem försvinner aldrig <3

Jag vet inte om flera tack kan säga hur tacksam jag är över
att ha sånna fina och omtänksamma vänner runt omkring mig!
Ditt gulliga inlägg i din blogg J till mig, det är riktigt fint! <3


Kommentarer
Postat av: J.

Men Linda då <3

Sålänge du vet vart du har mig är det som det ska.

Bara att höra av dig om du vill hitta på något eller så, det vet du! <3



Saknad är en svår känsla, och jag vet inte exakt hur det känns för dig, men jag vet på ett ungefär. Även om det känns hopplöst så kommer du att ta dig igenom det, förr eller senare. Minnena finns alltid med dig!

2010-03-17 @ 21:10:03
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0