Lovet är snart slut

Tråkigt att behöva skriva så, men om ett par veckor är det faktiskt Påsklov! jiho
Lovet har jag mest städat rum mer kan jag inte skriva det är nämligen en
överraskning till mina friends! :) Vill att dem ska känna sig stolta över mig!
Dels för att jag är lat som knappt orkar lyfta en gaffel. Hahah

Näsan är täppt går inte att andas ut genom den, inte lätt alla gånger.
Halsen spelar sina egna toner och gör inte alls som jag vill.
Jag vill verkligen inte vara sjuk, har varken tid eller ork för sådant.
Äta mycket vitaminer, då borde bacillerna försvinna!

Tycker synd om Prosit när han nyser all the time
jag börjar göra likadant som honom nu, aaaaaattjioo!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0