Övernattningar, bullbak, natthistorier & en pizza.

Bloggen har fått vila ett par dagar, nu är jag på G igen! :)
Torsdag till fredag sov jag hos Jepps. Vi hade supermys, med spel
film, skratt, prat, promenad & en tur till willys. Detta måste vi göra om snart igen va? :)

Fredag följde jag med Linnéa hem. Linny kom över en stund på kvällen
så kollade vi på let's dance & solsidan. Busigt! Mucho mysigt flicks. hihi
Jag sov över. Berättade en natthistoria för linnéa, hon älskar mina historier! haha
det är inga vanliga sagor utan det är snäppet värre! Vad som helst kan hända
när jag är i farten. Lär också göras om :)

Lördag kom mamma & hämta upp mig och vi for vidare in mot sala.
Gick på marknaden en runda & besökte bokhandeln, köpte en bok
och ett spel. Väl hemma igen så grejade jag lite och tittade ytterst lite
på melodifestivalen.

Söndagen bakade jag kanel bullar!

Måndagen - Uppsalaa. En hel dag in the kitchen (:


Kommentarer
Postat av: J.

klart det ska göras om, haha! :D

2010-03-02 @ 02:58:54
URL: http://pottfisk.blogg.se/
Postat av: inis :)

ååååh, kanelbullar. Fy vad gott! :D

2010-03-03 @ 00:02:42
URL: http://inamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0