Tisdag till Torsdag

I tisdags åkte jag bussen hem till linny och sov hos henne! De var jätteroligt och galet!
Precis som det ska vara. Vi kollade på dating in the dark, haha vilket sjukt program.
Sen toppade hon mitt hår lite granna, jag blev nöjd. Sedan snackade och skrattade vi. Mycket!
Tack för en superhärlig kväll/natt. Mysmys!

Ikväll sitter jag hemma hos jeppa och ska sova här. Vi har varit duktiga och tagit oss
en joggingtur och när vi kom hem unnade vi oss ett glas cola! som i sin tur slutade med
två stycken. Vi har pratat, skrattat mycket och spanat en del! hihio

Nattmacka & film väntar sedan ska vi sova så vi orkar den *sista* dagen innan
påsklovet! Underbaart ska det bli hörreni.

Godnatt och sov gott så hör jag av mig imorgon när jag kommit hem.


Kommentarer
Postat av: anna

sv: de har inte satt ngt datum än, börjar någon gång i höst :)

2010-03-31 @ 23:03:53
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: J.

springturen var kanon, och man lär ju unna sig saker då och då ;) haha, tack för kvällen Linda! :D <3

2010-04-01 @ 19:16:32
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0