8 november

Höstlovet är slut. Har haft ett toppen lov må jag tala om!
I torsdags var jag åter igen i uppsala och jobbade.

Annars i helgen var vi till kyrkan, det var så fint.
Fikade hos syster med färnbo gänget som jag glatt
kallar dem.

Övningskört och umgåtts med min granne lisa.
En mycket trevlig kväll.

Tillbaka till skolan idag, inte var det någon höjdare precis.
Men vi klarade oss igenom denna dag också.

Om två veckor är det dags för praktik.
Längtar faktiskt till björkgården.. jag är verkligen taggad!
or not. Usch, jag vill inte.

7km kan kännas som en oändlighet, jag menar
det blir längre hem om man inte trivs.

Jag ska klara av det!


Sicken bild. hahah




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0