det går lika bra med selleri

bassett's vingummi är så otroligt goda! eller skriver man vinigummi?
jag har mina funderingar på saker och ting.

är krasslig ännu, trodde att det skulle vara över.
snoret rinner, huvet dunkar lika högt som musiken
som kommer ifrån högtalarna.

mina axlar och rygg är stela som sirap.
det är klart, kan det bli stelt? givetvis.

imorgon ska det pluggas, på måndag är
jag ledig ifrån school, asnice!

pappsen fyller ju old man. undra vad jag ska hitt
på och ge honom i present? vad sägs som en äppelkaka
och lite grädde, eller varför inte en ny Zetor'n?

det är ett märke på traktorer. bönder, vettni!

varför lyckas jag alltid att riva ur garderoberna
och sen låta bli att städa upp? latmasken har krypit fram.

gooood night sweethearts.





miss the summmer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0