14 december

Nu var det länge sen jag skrev här. Tänkte berätta lite kort vad som har hänt
under dessa dagar. I helgen var jag och mamma till västerås o handla julklappar
och på kvällen åt vi mat hemma hos Marie.

I söndags var vi på marknad och jag fick en kram från tomten
det måste nog ha varit det bästa haha.

Min kunskap räckte inte till och jag blev nervös.
Nu ska jag kämpa vidare och hoppas att jag lyckas nästa gång!
Vill så gärna åka till Skåne och hälsa på min fina släkt. Jag saknar er!

Imorgon ska vi förbereda ännu ett julbord för på fredag
ska vi till sala heby energi och servera maten. Hoppas på en mysig dag.

Måste också passa på och skriva att jag såg världens sötaste lucia tåg
i skolan igår. Hade varit roligare om dom hade sjungit istället.






Kommentarer
Postat av: Gabriella

åh, vad fint att du krama tomten! :) KÄMPA PÅ LINDA :D och haha på luciadan ;)

2011-12-14 @ 20:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0