Dag 10 – Mina vänner.

Mina vänner har stöttat mig i vått och torrt, dem har torkat alla mina tårar,
från glädjetårar till riktiga ledsna tårar.

Dem har fått mig att skratta så mycket så att jag har kissat på mig!
Hur knäppt det än låter, så är det sanningen!

Dem får mig verkligen att le, alla på sina egna sätt!

Jag har så otroligt många fina & underbara minnen med allihopa!

Mina vänner är guldvärda och jag älskar dem grymt mycket!
Jag hoppas dem vet det, för jag är väldigt dålig på att säga det till dem.



Det är tack vare alla mina nära & kära som jag
ler och har det bra!

<3

















Kommentarer
Postat av: J.

naaw :)

älskar dig med Linda! :D

2011-02-18 @ 22:31:19
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0