Veckan som har gått.

I måndags var jag hem till min "moster" och firade hennes födelsedag.
Gott fika och trevligt sällskap! Spelade även nintendo wii med hennes barnbarn
det var hur roligt som helst! Brorsan, nu vet du vad jag önskar mig i födelsedagspresent ;)

Tisdag, då hade vi restaurang. Jag och Ida lagade personalmaten å gjorde sallad
ut till gästerna. Det gick bra och jag fick spana på den fina rektorn, haha.

Onsdag, igår hade vi svenska prov som kändes sådär, annars var skoldagen
bara bra.

Torsdag som är idag så började jag dagen med att möta upp Klara & Jeppa
så följde jag med dem till bibblan å satt där en stund, mycket mysigt vare!
sedan vare dags för matteprov, omprov dessutom.

Efteråt gick jag och Julia till willys å köpte blåbärskexchoklad. Den var god!

När vi hade slutat så gick jag till bibblan med dem båda Kajsorna, Gabriella
och Amanda. Jag och Kajsa L gjorde världens upptäckt, vi har båda likadana tummar!

Dem är korta, smala & runda på samma gång.
Ganska så häftigt egentligen då man har hela tiden tänkt:
" Bara jag har en sån här tumme " och sen plötsligt en dag så hittar man sin
själsfrände!

haha det var skoj, visst K?

Jag gick upp till köket och träffade Ina, Ida och Julia där.
Ina skulle fixa tårta tills imorgon till en lärare och jag gjorde henne sällskap!

Sen drog vi ner på stan, skulle med bussen hem.

Jag gick till "moster" Anette & min morbror, fikade lite och sedan
gick hon och jag till bygdegården för att vara med på scrapbooking.

Det var riktigt trevligt och kul! Först har jag tänkt att detta är ju inte min grej
men när jag fick fixa lite med kort osv, så var det ju roligt!

Tack kära Anette att jag fick följa med!

Har haft en superbra dag helt enkelt!



En glad flicka.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

sv: haha ja, & nu hittade jag din! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0