15 Juli

Igår fick jag äntligen träffa moster å morbror Lasse, riktigt roligt!
Har jobbat idag också, gick rätt så bra!

Efter att jag slutade så kom moster å lasse och hämtade mig så
åkte vi hem till min äldsta morbror & hans fru.
Fick jätte god mat, mysig eftermiddag.

Sen bestämde lasse att vi skulle åka ner till V-ås och kolla
på målgången av midnattssolsrallyt, han, jag och moster åkte.

En av de roligaste sakerna var att moster å jag snodde tablettaskar.
Haha, nej det var sånna där reklam grejs, men iaf! de såg askul när
vi tog asmånga och gick. haha, klockrent!

De bästa var när Kenny Bräck kom fram i mål med sin bil.
Han klev ur för att prata med någon reporter, och jag stod långt
fram och fick ögonkontakt med honom. Hur tufft som helst!

En fin karl med en mysig dialekt.

När vi kom hem till min morbror Mats, så käkade vi ost & kex
å lite annat gott tillsammans med mamma å pappa. Myspys!

Har haft en kanon dag! Och imorgon är det en speciell dag.




Kommentarer
Postat av: Gabriella

KENNY BRÄCK! :D

2011-07-18 @ 16:51:50
URL: http://gafj.blogg.se/
Postat av: Linda

JAAA! :D

2011-07-18 @ 18:09:57
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0