23 juli

Mycket har hänt sen sist, tänkte göra ännu en uppdatering på
vad som har skett under veckan..

I söndags åkte vi hem till morbror Lars å Anette, vi umgicks med
dem moster, Lasse, Mats å Britt. Åt jätte goda hamburgare med
gott tillbehör, vi hade en riktigt mysdag!

Sen på måndagen var vi också hem till morbror Lars för
att då firade vi Lasse som fyllde år. Fikade, pratade och hade
det mycket trevligt! Efteråt skulle dem åka hemåt till Skåne.
Jag längtar så mycket efter dem!! Körkortet skulle sitta fint nu.
Då skulle jag åka nu!

I tisdags åkte jag, Marie, Hampus och mamma till Västerås
för att besöka Ikea. Köpte en hylla och en fotoram, vi åt på
donken innan vi åkte hem. Super mysig eftermiddag.

På kvällen var jag hos Kajsa, tog en promenad, pratade
åt kex/ost å färska bär. Mums! Sen fick jag sova kvar. Mysig kväll!

I onsdags var jag till stan med, Anette & mamma.
Handlade mat o tittade i affärer osv. Var sen hem till
mormor på fika. En mycket trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0