Torsdags

Jobbade, skulle fixa gröten till de gamla, kan ju säga på direkten
att det slutade i kaos, det är hur mycket som helst att tänka på.
Det är inte gröten som gör mig galen, utan allt runt omkring.

Dem flesta ska ha nå näringsdrinkar, sen ska man skicka ut
frukost till de andra avdelningar, mitt huvud kokade över må jag säga er.

Skönt att det löste sig till slut.

Efter jobbet umgicks jag med Lisa. Vi åkte å badade, sen hem och
hjälpte till å lassa ett par hölass. Senare åkte vi å köpte kebab & pizza.
Mums! hem till henne, kikade på film, spelade kort och bara hade de
trevligt. Underbar kväll!

Fast i fredags fick jag jobba själv på kvällen, snacka om skillnad.
Allting flöt på riktigt bra, alla blev glada över maten och de mesta
gick som jag ville.

Nu är jag i kapp igen, ska försöka och bättra mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0