9/5 - 11

Efter att jag hade haft praktik i fredags så åkte vi till Rättvik.
Jag övningskörde till Falun men sedan fick pappa ta över och köra
fram till hotellet.

Vi boade in oss i rummen och sedan gick vi och käkade i restaurangen
maten var supergod! Sen gjorde vi inte så mycket mera den kvällen.

Lördag morgon: Jag som hade längtat efter hotellfrukosten var först
fram och började ta för mig. haha, på morgonen kom även Marie & Håkans
granne upp till Rättvik och senare kom även Linda. Trevligt!

Efteråt började vi gå ner på marknaden, jag gick nästan direkt till chokladhjulet
och vann en påse twister. Jag som hade velat vunnit en stor ask, bättre tur nästa gång!

Senare på kvällen gick vi alla ner till campingen för att grilla tillsammans med
Marie & Håkans vänner & deras familj. Det blev en super mysig kväll, god mat &
trevligt sällskap!

Söndag: Åt den goda frukosten, gick en sväng till på marknaden då köpte
jag strumpor & brända mandlar. Mums!

Detta blev en rätt så snabb sammanfattning, men helgen har varit grymt bra & mysig.
Att bara få vara i Rättvik är helt underbart.
Nästan så man skulle kunna bo där!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0