1 maj

Dagen igår började med att jag, Kajsa & Klara åkte hem till Jeppa och grillade.
Åt mat, drack lite gott och snackade. De blev en massa mys helt enkelt!
Senare fick vi skjuts in till Sala, bilresan kan ha varit en av de roligaste bilresorna
någonsin, de blev en massa sång & sen härjade vi loss lite grann.
Haha, askul vare!

Väl framme så traskade vi hemåt till Jeppas systers kompis
och satt där ett tag innan det bar av ner på stan.

Vi umgicks även med andra härliga människor under kvällen
sedan träffade man på andra goa personer som man
tog sig ett snack med åså! Alltid lika roligt.

Synd bara att det var så kallt ute, men jag hade turen som blev
värmd! myspys. Eller vad säger du om den saken J?

Jag mår rätt så hyfsat idag, trött & lite seg i huvet men det får
man faktiskt vara ibland. Dags att sova nu, imorgon vankas det praktik!

Har haft en suverän valborg!


<3



Det ska föreställa fyrverkerier!





Kommentarer
Postat av: J.

haha, jag säger bara; fy satan vilken kväll! :D <3

kommer aldrig kunna visa mig i stan igen, haha!

men nog hade du väl mysigt? ;)

2011-05-01 @ 23:08:31
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0