9 november

Jag har haft det jätte roligt och mysigt hemma hos moster.
Tänkte berätta lite vad vi har haft för oss.

Vi kom fram till moster o lasse runt 5 i torsdags, då åt vi mat och efteråt
kom mina andra släktingar förbi o då fikade vi tillsammans.

I fredags åkte vi först till min kusin sara som jobbar i en klädesaffär
där fick jag en t-shirt av mamma å fick även en fin present, de va jätte snällt.
Efteråt åkte vi till Ystad där min andra kusin therese jobbar där köpte jag en tröja.

När vi senare gick lite på stan så såg vi lasse berghagen, han är gullig han.
Innan vi åkte hem till moster o lasse så passade vi även på att fika lite. Gott!

På eftermiddagen gick jag, mamma och moster till dagiset och hämtade hem
mitt lilla kusin barn, hon är en väldigt söt liten tös.
Jag lärde henne att kasta löv och jag tror att hon tyckte de va kul.

På kvällen åt vi alla tillsammans, jag hjälpte moster med maten
det blev tre rätters, allt var så himla gott. Det var en super mysig kväll!

I lördags åkte vi först till Kivik för att köpa fisk i deras fiskaffär och
vi fick även med oss goda äpplen hem.

Vi åkte hem till therese & hennes kille för att hälsa på och efter en stund
bar det av till mina kusiners farmor och där bjöd hon på gott fika.
Senare var vi hem till sara & hennes familj och sa även hejdå till alla.

På kvällen lagade jag & moster middag till oss och efter maten tittade
vi i gamla album, alltid lika kul att titta på kort.

I söndags åkte vi hem, men jag hade velat stanna kvar ett tag till.



I lördags när vi var ute och åkte så såg vi dessa fina kronhjortar
man ser dom inte så bra på bilden men det är ett fint minne.



Såhär tjusigt såg det ut i lördags när vi skulle äta middag.
Riktigt mysigt!

Jag saknar dom alla så himla mycket! 
Men snart kommer jag igen, ska bara se till och fixa körkortet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0