12/9 - 11

I fredags kom Jeppa hit till lägenheten, vi kollade på en jättesöt disneyfilm 
åt chips, å bara hade det riktigt roligt! Massor av mys helt enkelt. 

I lördags var jag hem och åt kräftor med familjen. Lite senare åkte vi alla
hem till min syster och kollade på speedway och åt kladdaka. 

Igår kom Vicky förbi en sväng, mycket trevligt! 

Nu vare måndag igen, veckorna går fort. Det står inte på förns 
det är vinter och kallt, då kommer vår kära Kajsa hem! 

Sista natten här, det kommer att kännas tomt att inte kunna gå tillbaka
hit efter skolan men samtidigt känns det bra att få åka hem.
Men det har också varit lärorikt och roligt att få ha tagit hand om sig själv ett tag.  



Jag saknar Yran, folket och musiken! 



Kommentarer
Postat av: J.

Tack själv! <3

Jag saknar också Yran! Helt sjukt nice var det.. Det gör vi om! ;)

2011-09-12 @ 20:59:45
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0