3 augusti

Tänk att de redan är augusti och jag har haft fullt upp i veckan så har inte
kunnat skrivit något. I måndags var jag och mamma till Västerås och
tittade lite i affärer, köpte en tröja och lite annat smått och gott.
De blev en riktig mysig dag! Underbart väder var det också.

Sen dess har jag bara jobbat, så idag är det skönt att få vara
ledig och vila sig lite.



I lördags när jag och mamma var och jobbade framme i byn så
passade jag även på å träffa Lill-babs som var en av artisterna
under dagens dragspelsstämma. Hon var hur trevlig och härlig som helst!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Fint kort på dig o Lill-babs

2012-08-03 @ 19:11:24
Postat av: Linda

Tack så mycket Sara! :)

2012-08-03 @ 23:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0