Dan före dopparedagen!

Här kommer en liten uppdatering på vad jag har sysslat med sen sist jag skrev.
I tisdags följde jag med min syster och handlade julmat, en trevlig dag med syrran.

På onsdagen åkte jag och Linnéa till Västerås för att köpa klart julklapparna,
vi passade också på att äta julbord på Ikea, riktigt gott vare, efteråt när vi var klara så åkte
vi hem till henne och slog in lite julklappar och bytte även med varandra, fick så fina saker.
Hade en väldigt mysig och rolig dag!

I torsdags hämtade jag upp Kajsa så åkte vi och hälsade på Jeppa, vi fikade och
böt julklappar, fick jätte fina klappar utav dom.
Det blev en mycket skojsam och mysig dag!

I fredags var jag, mamma och syrran iväg och handlade mat till oss, fikade och
bara hade de trevligt. På kvällen pyntade jag även klart huset med tomtar m.m

Igår hämtade jag och pappa en gran, den har lite ont om grenar men den är söt ändå.
På kvällen åkte jag hem till Linn och böt julklappar och fikade.
Kvällen blev så himla bra, var riktigt trevligt!

Nu idag har jag pyntat färdigt granen, slagit in de sista klapparna och nu ska jag
strax koka en till omgång med knäck och senare ikväll blir det bingolottos uppesittarkväll.

Imorgon är det julafton och det innebär jobb för min del, rätt tråkigt kan jag tycka
ville så gärna vara med och fira men som tur är så hinner jag vara med på kvällen.
Mamma jobbar förmiddagen så jag och pappa ska till grannarna och önska god jul
och efteråt blir det jobb för min del. Börjar 2 och slutar 6, men det kan nog
bli mysigt för ska äta gröt med de gamla.

Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0