17 januari

Slutade elva idag då är det skönt att kunna ta tolv bussen hem.
När jag kom hem så bakade jag en kladdkaka, åt en bit med lite grädde
och frukt, ibland kan jag vara nyttig som blandar kaka med frukt. Det va så gott!

Om en stund ska vi åka hem till mormor och fira henne.
Det blir mycket fika men jag ska försöka och byta ut lite kakor mot frukter
nästa gång jag blir sugen på något sött.

Nu vill jag att studiebidraget ska komma så mamma och jag får
åka och kolla på en byrå, jag vill så gärna ta hem den vita eller den
svarta. Jag får dra lott i affären sen för som sagt, jag kan inte välja.



Han gör mig så glad.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

sv: tyvärr är den nog snäppet snyggare än den är praktisk. Visst går det väl i en del grejer, men mest bara småprylar. Jag har t.ex. smink, nagellack, te, ljus & annat smått i min. Så vill man förvara många småsaker är den bra, men är det lite större grejer, eller kläder så blir den lite liten.

Postat av: Kajsa

sv: Haha ja men sånna småkläder går nog också i, blir nog värre med typ jeans eller tröjor :)

Postat av: Kajsa

sv: Du är gullig du Linda! :) Du är fin!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0