11/3

Länge sen jag skrev nu, hade ett superbra sportlov iallafall!
Denna vecka har jag haft praktik, är i färnbos matsal.
Det är rätt så mysigt speciellt att få träffa dom äldre och alla elever.
Jag känner att laga mat som ett yrke är inte min grej, utan jag ska nog söka
ett jobb där man får träffa människor.

Vi får se vad som händer efter studenten.

I fredags var jag iväg på äventyr, det var hur roligt som helst
och jag är så glad över att det hände!

Senare på kvällen hämtade Alicia upp mig så åkte vi och köpte
med oss kebabtallrikar hem och åt. Hon hjälpte mig också att titta efter
en annan klänning till studenten å lite så.
Vi hade en super mysig och trevlig kväll!




Måste ut och fota nya bilder men ni får nöja er med
en gammal bild så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0