Söndag

Mycket har hänt sen sist. Har varit hos Linnéa och kollat på hennes lägenhet
och haft lite mysigt där med tacos å vi kollade även på den härliga tv serien skilda världar.
Samma helg fast på söndagen så var jag hem till Kajsa och fikade med henne
och flickorna, de var också riktigt trevligt och roligt.

Har det även väldigt bra på praktiken, vill stanna kvar där ett tag till.
Sen har det hänt en super rolig grej men det berättar jag om några dagar.

I fredags fyllde mamma år och då åt vi smörgåstårta och gräddtårta, mumsigt.
Igårkväll var jag hos min ena morbror och spelade lite spel och åt paj, det var trevligt.

Idag har jag mest varit ute och njutit av vädret och idag var det första gången
för i år som vi satt ute på altanen och åt mat. Det var kallt men ändå mysigt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0