11 oktober

Sen sist jag skrev så har jag fikat med två av mina goa vänner, jobbat, varit i fina Rättvik
jobbat lite till, träffat pappas barndomsvän, och nu ikväll har vi firat pappa som fyller år.

Vi hade de jätte mysigt i Rättvik iallafall, solen sken och de var rätt varmt ute
så de var härligt att få gå omkring och njuta av dagen.
Blev god mat i Leksand innan hemfärd och de var så gott så jag skulle kunna
åka dit igen bara sådär..

Har jobbat idag och vi var bara vikarier och de är oftast roligast och framför
allt är det lugnast, då kan man rå om sig själv på ett annat sätt.

Imorgon ska jag också till jobbet, slutar halv 3 så de blir skönt.
Senare på kvällen kommer några släktingar och firar pappa så blir
lite mer smörgåstårta och annat gott. De här "nyttiga" får vänta en dag till, haha.


En vacker höstdag i Stockholm för ett par årsedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0