Onsdag

Hej på er! dagen idag har varit hur rolig och mysig som helst, vilka härliga barn.
Jag trivs så himla bra där och ska även jobba imorgon och eventuellt på fredag
håller mina tummar för det. Det blir mycket skratt när man är tillsammans
med barn och det tycker jag om. Jag körde även mini röris med dom,
de är som ett gympa pass fast för barn, haha det passade utmärkt för mig också.

I framtiden önskar jag att jag fick jobba på ett dagis eller på ett fritids.
Jag får se till och kolla utbildningar till nästa vår, är så himla sugen på de här.
Det känns som om de skulle kunna passa mig alldeles utmärkt.

Har också hunnit med och firat lite också, jag och mitt körkort firar 1 år
tillsammans! För mig är de en stor dag, eftersom jag kämpade som
tusan för att fixa det men nu så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0