Onsdag!

Imorse åkte jag först till arbetsförmedlingen på nått möte där dom berättade
lite om deras hemsida, visade att det fanns många jobb som man kan söka osv.
Det tråkiga är att dom flesta jobb som man vill söka kräver helst att man har utbildning
för just de yrket men de är bara att bita ihop, tillsist kommer det att gå.
Jag är också tillgänglig som vikarie i både kök och på fritids/dagis så oftast
blir det ett par dagar man får jobba och det känns bra.

Efteråt hade jag bokat en ansiktsbehandling och i den så ingick de även
lite ryggmassage och allting var så underbart. Man mår så mycket bättre
såhär i efterhand!

Nu ska jag göra fint i rummet, tända ljus och bara mysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0