2012 - Sammanfattning!

Istället för att skriva om alla månaderna i sig så tänkte jag skriva och berätta
om de stora händelserna som jag fick vara med om 2012.

Studenten: Hela förra skolåret var ett speciellt år, men studenten
blev oslagbar. Vikingafest, cykelrace, mösspåtagning, champagnefrukost
och allt annat var så himla roligt och studenten tar man bara en gång i sitt liv
och då måste man få fira!

20 år: Jag tycker det är den bästa åldern, man är ingen tonåring längre och
nu får man göra vad som helst, nästan iallafall än så länge kommer jag inte in på
30 plus, men jag längtar dit också, de ska bli kul.
Kalla mig tokig men att va få va 20 är något särskilt. Passa på och njut!

Utomlandsresan: De var första gången som jag flög och det var också första
gången som jag fick åka utomlands, även om jag tyckte de var läskigt att flyga
så var de ändå en fin upplevelse. Mina öron gillade de inte alls men jag kommer
att åka utomlands flera gånger, nästa resa skulle jag vilja åka till New York.
Ska berätta mer om min resa i ett annat inlägg.

Körkort: Efter att ha kämpat och gråtit ett antal gånger
så tog jag äntligen mitt körkort. Under denna tid så har jag lärt mig en sak
att man aldrig ska ge upp, för innerst inne kan man och om man också får lite stöd
på vägen så går det.
Jag bevisade för många att jag kunde men jag bevisade
också för mig själv att jag är en kämpe. Det är jag stolt över!

Självklart har jag gjort mycket annat som har varit roligt åså men tänkte
att de kunde va kul och göra nå nytt så därför blev de såhär.

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Studenten var ju bara helt underbart rolig! och körkort och allt det andra du skrev också. Yey för stora saker som händer :)

2013-01-12 @ 14:57:21
URL: http://livetpafranska.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0