17 december!

Känns som en hel evighet sen jag skrev här på min rara blogg!
Måndags & tisdags jobbade jag själv, gjorde en sallad och en
rulltårtstårta! Igår var jag grinig på samhälls lektionen.
haha, stackars lärare! Ville inte jobba. Gjorde mitt omprov också,
kändes bättre nu än första gången, är fortfarande osäker på provet.
Efteråt letade jag upp Jepps, så vi satte oss en stund & prata och
sedan gick vi runt & kikade, till willys! strulning på toaletten var
sjuuukt tokigt! hahaha! Kajs kom lite senare, tog bussen & gick
hem till K, åt mat, Böt julklappar! Fick en smarrigt god muffins &
en väldigt fin present utav dom tsm! gullvivor :D blev så glad
att tårarna kröp fram! Jag blev rörd hihi. Vi Spelade spel med Kajsas småsystrar!
haha va hette spelet nu igen som vi skulle vinna över henne? det måste spelas igen!
Tack för en underbar mysig kväll tjejor!


Kommentarer
Postat av: J

tack själv, mysigt var det :D

"... och sen blev det ju strul på toaletten," haha xD

2009-12-18 @ 00:27:19
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0