Julbord & Julpynt

Åkte med linnéa hem igår, jäädrans vilket stoort hus dom bor i!
Jag trodde aldrig rum & dörrar skulle få sitt slut! runt 6 kom vickan
också över, vi gjorde iordning tacos! satte oss och kollade på ullared.
Därefter kunde vi äta! då såg vi på bönderna! det varade en liten stund.
När hennes systrar kom hem, så spelade vi spel tillsammans!
mycket kul! Dunkade musik nere i köket, Man in the mirror & 4 sekunder!
haha jösses! På morgon kvisten var vi in till farfar, min faster och kusin
är här nu ett par dagar, pratade lite med dom osv. Ska kila in i duschen
för om ett tag drar jag och familjen iväg på julbord. MAAAAAAT!
Finns det inte tillräckligt med rödbetssallad, då smäller det!
Måste verkligen sätta fart och pynta när jag kommer hem.
Dukar & tomtar ska fram!


VIHÖRES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0