Juldagen

Julaftonen var hur mysig och bra som helst! Först åt jag, mamma & pappa mat
här hemma sedan skulle mamma iväg & jobba. Brorsan kom hem, vi gick in till
farfar och kollade på Kalle Anka, en speciell tradition! 
Vid 5 åkte vi hem till min syster, håkans familj var naturligtvis med!
Tomten kikade förbi, stackars hampe blev lite smårädd.
Han blev glad över sina klappar! Jag körde omkring med hans radio styrda bil som
han fick av mamma. Den var askuuuuul! min syster hade fixat mat!
Man tröttnar aldrig på julmat! Åkte hem vid typ halv 10. Då fick jag öppna mina
julklappar! Jag som trodde att jag inte skulle få något mera eftersom datorn tog sitt pris!
Min julafton var bäst!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0