Saturday night

Imorgon är det Lucia. Känns inte alls som det, jag har ingen julkänsla.
Snön om du råkar läsa detta, det är dags att börja snöa ordentligt nu!
Nästa helg får tomtarna komma ur sitt skåp, likaså är det med de andra
julgrejorna. Kanske händer det att min julkänsla kryper fram just då!
Pappa bokade julbord idag, blir till att äta sig mätt på lördagen som kommer.
Hinner jag tröttna på julmat före julafton? Näe inte jag! Mat är min stora kärlek!
2010 får bli mitt år som jag börjar träna mer, för ska jag gå hotell & restaurang
2 år till då lär det bli en rejäl ändring på det hela! annars slutar det illa för stackars mig.
I torsdags följde jag hem till linny, riktigt mysigt! skratt, tok & mat. Kollade på tv och grejade.
Böt julklappar, sen sov jag kvar. På morgonen åkte vi till skolan.
Lucian var jättefin! låtarna var asroliga, inte sant jepps? haha
Senare på eftermiddagen följde vickan med hem hit till skogen, vi kikade på idol
åt chilinötter & spelade kort! Trevlig & härlig kväll! Hon åkte hem sen på kvällen.
Själv somnade jag inte förns kvart i ett. Idag har jag bara segat framför tvn.
Borde ha pluggat, det hinns med på måndag! fick aldrig med mig böckerna hem.
Ville glömma dom! Har ett omprov, några engelska glosor och ett grammatikprov
innan vi får jullov! hörs

Kommentarer
Postat av: J.

haha, var askul ju :D dog nästan ju!

2009-12-13 @ 01:23:00
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0