Nu är det lördag igen

På min promenad fick jag sällskap, inte av någon som kan prata
utan av några som har fyra ben och päls. Hela bunten av katterna
följde med. Så fort jag lämnade trappan gick dom efter, jag hörde
deras läten och tassar som skuttade efter. Vi gick runt på gärdet & tillbaks.
En trevlig tur i de soliga vädret! Efter promenaden gick jag in och
satte igång stereon på hög volym medans jag städade. Rummet blev
långt ifrån klart, men är på god väg! Nu har jag istället en hel hög
med ägodelar som ligger i sängen. Vem ska ta bort de?
Har en fotbollsmatch att kolla på, såg att sysslingen inte är med
i startelvan, jag tippar på att han får komma in senare i matchen!
För 30 minuter sedan åkte mormor, morfar & min morbror hem.
De var här och firade pappa idag istället! Alltid lika mysigt att
få hit dom på besök! Jag hör den danska national sången ifrån
tv rummet, ge oss den svenska! Sverige - Danmark.
Tippar på seger för sverige! Isånnafall gör jag min egna
seger dans! Den är varken vacker eller ful, den är alldeles lagom bra!
Godkväll


Kommentarer
Postat av: Jeppa.

skönt med promenad :)

2009-10-10 @ 20:05:17
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0