Let me be the one

Många vet om att jag verkligen älskar kakor å godsaker!
Ibland kan jag känna, varför äter jag detta? Det är som en slags drog jag har!
När någon bjuder mig på någon kaka, kan jag inte låta bli att tacka ja och
eftersen jag ätit då kan man inte sluta! haha hemskt va? Har försökt att sluta,
inte helt, men inte att äta det så ofta, lika med godis och liknade grejor!
Visserligen lär man unna sig ibland, Känner nu att de är dags för lilla mig
och ta fram grönsaker & frukter istället. Hur detta ska sluta visar sig i framtiden!



Kommentarer
Postat av: Jeppa

socker är beroendeframkallande ;o dumt egentligen :)

2009-09-27 @ 18:34:17
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0