24/4 - Lördag

Jag har träningsvärk ifrån torsdags och det värker.
Skulle ha haft pluggat igår och även idag men jag orkar verkligen inte just ikväll.
Läxböckerna ska slängas ut i sjön här utanför, är inte det en bra idé?

Eftermiddagen har jag varit hos mormor å morfar, pappa var där och deklarerade
och mormor ville ha lite sällskap, väldans trevligt hörreni!

Sen ikväll for vi hem till syrran för hampe fyller år imorgon så vi firade
honom ikväll. Käkade smörgåstårta och kollade speedway, sommarn är på G när de startar.

En härlig kväll med färnbo folket, dem tycker jag mycket om!

Ögonen mina kämpar för att hålla sig öppna, John blund kom tidigare än vanligt?

Hörs people!

Kommentarer
Postat av: J.

tälta ska vi göra, men jag tänker inte följa med på nån dansbandsvecka inte, haha :D <3

oja, förra valborg alltså.. <3

2010-04-27 @ 19:54:08
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0