Kryssning avklarad

Kom hem för ett par timmar sedan från båten.

Träffades hemma hos syster igår, håkans bror & sambo körde in
oss till bussen, där satte vi oss och bara njöt av resan till sthlm.
Stannade i heby för att fika, eftersom bussen kom från dalarna osv.

Väl framme i storstaden så checkade vi in oss på båten, satt och
väntade på att hytterna skulle bli klara.

Kollade in hytterna, packade upp lite smått och sedan begav vi
oss till restaurangen för att äta bufé. Så jävla gott! åt massvis.
Efterrätt slank också ner trots min mättnad.

Gick runt på de olika våningarna, stannade till i ett par barer
drack goda drinkar och bara myste!

Lyssnade även på en trubadur, han var duktig den karln!

De bästa på kvällen var nog dansbandet Sandins.
Vilka herrar, dem kunde spela dem!

Vaknade upp imorse med en lätt huvudvärk & trött
var jag allt när jag satte mig vid frukost bordet.

Hampe fick bada, så han var glad! lille goding.
Han och jag gick sen och spelade på banditen & var ute på däck
och kikade.

Fotade en hel del, men bilder kommer när jag kommit hem från
Skåne land. Måste packa det sista och sova nu!

Tack mor, far, syster, håkan, hampe & deras grannar
för en underbart rolig kryssning! detta gör vi om tycker jag!


Kommentarer
Postat av: J.

du är söt! <3

haha, lite lätt bakis va? ;D

bra att det var roligt i alla fall och att du lever busan! :D

hr av dig när du kommer hem så ses vi!

2010-08-04 @ 02:27:47
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0