Back to business

Ungefär så kan det stå när jag är tillbaks i mitt bloggande.
Det eviga pluggande tar över tiden. Idag hade varken jag eller agge
skjuts hem, då tog vi oss en lång prommis hemåt.
Hon kom fram till sitt hus på gående fot.
Medans pappa min for förbi i bilen, då kunde jag inte motstå att åka med.
Nästa vecka och veckan därpå har vi praktik!
Samma ställe som alltid! Får ta och hjälpa kocken mera nu än vad jag brukar
göra. Ni vet, portioneringen är svår att motstå! de är vidrigt kul. Man träffar
människor som man känner igen riktigt bra nu och sedan möter man nya
dag efter dag. Prov på torsdag och ett besök till v-ås. Gör inte illa mina fötter snälla doktor
Glosorna står på tur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0