Lärare kandidater

Och jag ska definitivt inte vara i samma rum!
Det är kusligt om han är längre, brunt lite ruffsigt hår på samma gång
ännu farligare är det om killen luktar som en man! Jag kan inte sitta still.
Grabben hade ett ypperligt vackert leende. Jag kunde inte koncentrera mig
ordentligt som jag brukar kunna göra en helt vanlig dag på engelskan.
Men dagens lektion var inte vanlig. Utan allt detta hände!
Hade jag varit något år äldre då hade jag gått ut väldigt lycklig ur klassrummet.
Hoppas den ordinarie läraren blir sjuk och hyr in honom som vikarie.
Hetare än choklad. MUMS

Kommentarer
Postat av: J.

Haha, knäpp äru Linda :D <3

2010-02-03 @ 20:07:21
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0